Rukiye06- Bu hastanede Doğum yapan yada yapacak olan varmı ? Nasıl hastane ? Oda nasıl ? Doğumda fotoğraf çektirmeye izin verilirmi🙄?
Cans Rukiye06- Hastanede yenidoğan yoğun bakım ünitesi maalesef yok . Bebeğin böyle bir ihriyacı doğarsa sevk yapıyorlar .
mervec Cans şaşırdım şu an valla yıllarca gidip geldim oraya hatta her gidişimde illaki kaybolurum koskoca hastanede yok muymuş 😀😀
Bgmbgm Cans vakitli doğan bebeğe yeni doğan şart değil aslında ama ben yinede yeni doğan ünitesi olmayan bi hastanede doğum yapmak istemem nolur nolamaz
Cans Bgmbgm 1000/1 ihtimal ihtiyaç olacak olsa da değerlendirmek gerekir benim şahsi fikrim . Tercih meselesi tabii 🤷🏼♀️ Sağlıkla gelsin miniklerimiz .