Ednrugr Orası öyledir ama şimdi birden çok artınca insan ister istemez ne oluyor diyor tedirğin oluyor 🙄 Doğuda yaşıyorum eşimin iş gereği buraya gelmeden doktoruma gittim, bi sorun gözükmüyor ama 40 tan sonra devam etmemesi gerek dedi. Burada sa düzğün doktor yok maalesef. Devlettekiler dolu acayip. Özelde 1 doktor vardı oda gitmiş. Özel kliniklerde kapatmış. Bakalım