Ozii Merhaba , 27 haftalık hamileyim Şeker ölçümüm 150 çıktı . Doktorum fazla 1 hafta evde ölç ve karbonhidratı azalt dedi . Varmı böyle çıkan ? Ne yiyip ne yemememliyimm
hunilimom Ozii ekmek makarna patates pirinç meyve bunlari kesmen lazım canım bol su ve sebze ağırlıklı beslenmen gerek
Kubra_s Ozii benim 160 çıktı bir hafta sonra tekrarladık 3 saatlik olarak 1. Saat yine 160 çıktı ama 2. Ve 3. Saat 120 çıktı bu yüzden kısıtlama getirmedi doktorum sadece makarna tarzı yiyeceklerle berabaer bir kase yogurt ye dedi
Btr Ozii canım Benım öncelikle geçmiş olsun Benım 180çikti şekeri azaltim ama gerçekten yediklerimin hiç birşeyin tadını almiyorum kendim gıda mühendisi olduğum halde bile😁😁diyete yanaşmadim