Özeller malesef 12. Haftada hemen söylüyor. Yanılma payı çok yüksek ne yazıkki. Ama devlet 18. Haftadan önce asla söylemiyor. Bana 18+6 da kendi doktorum kız dedi. 2 tane oğlum olunca Detaylıya gönderdi kendim istedim 😉😀 sonra başka doktor baktı kız dedi. 21. Haftamda 3 boyutluya girdim yine başka bir doktor aldı organ taraması için %200 kız dedi.