hilal_yener Kızlar Ayakta durunca ayaklarım cok ağrıyor ödem oldum ben zaten bugünde sağ ayağımın üstüne basınca kalçamda bi ağrı oluyor basamıyorum üstüne bu ağrılar neden oluyor artık vucudum kilomumu kaldırmıyor acaba ağrıları hafifletmek için ne yapabilirim
Merdgn hilal_yener aynısı bende de var.. 78 kilo ile hamile kaldım şimdi ise 84deyim 21. haftadayız etkisi var diye düşünüyorum. Ütü yaptım dün yarım saat mahvoldum ayaklarım belim koptu.. Ayaklarımı uzatınca iyi oluyor. Hatta yorulduğumda hemen kasıklarım ağrıyor.. :(
CananAkdag hilal_yener vücudunun ağırlık merkezi yüzünden canım değişiyor ya bele daha çok yük biniyor buda ayaklarda ödem ağrı yapıyor benimde kalçam ağrıyor ayaklarım ağrıyor artık ayağımı sürüyorum bazen hatta 29+3 deyim
CananAkdag hilal_yener doğum yapınca 😁 ya doktor magnezyum veriyormuş söyleyince ama sen şey yap bak kalsiyum olarak zengin beslenmek gerekiyormuş bu haftalar ç0nkü bebek kalsiyum az gelince resmen senin kemiklerinden sömürüyormuş e sende güçsüz kalıyorsun ağrılar başlıyor sütü yumurtayı peyniri yoğurdu bol bol yemek içmek lazımmış canım
CananAkdag hilal_yener süt daha önemli 2 bardak iç günde sabah akşam nesguik le iç en azından bende tumurta yiyemiyorum aslen 😣😣