bundan 1 sene önce bebek bebek diye kafayı yemiş durumdaydım neden olmuyor neden sürekli negatifi görüyorum diye ağlamaktan artık psikolojim bozulmuştu. Tam vazgeçtim dediğim an hamile olduğumu öğrendim. Bel altına yastık koymalar, ayakaları havaya dikmeler , kocam işten gelsin aman bugünü kaçırmayayım diye adamın resmen üzerine atlıyordum🤦🏻♀️
eşim ayda iki sefer 14 günlük çalışmaya farklı şehirdeki şirketlerine gitti. Hafta sonu iki günlüğüne geldiğinde tek seferlik ilişkiden hamile kalmışım. Koskoca ayın her günü hamile kalayım diye uğraşan ben hamile kalamadım ama tek seferlik ilişkiden hamile kaldım. Allahın işi işte. Tekrar geri gitti işini halledip iki hafta sonra geri geldiğinde hastanede hanile olduğumu öğrendim… ağla ağla ağla helak olmuştum ama bu seferki sevinçtendi. Eşimde bende şoktaydık resmen. Tam vazgeçtim dediğim anda rabbim bana mucizemi verdi😍 şimdi 31+4 günlüğüz elizimle. Demem o ki asla kendinizi yıpratmayın asla neden olmuyor diyip kendinizi sorgulamayın. Bir probleminiz varsa tedavinizi olun eğer yoksa kafalarınızı boşaltın. Rabbim hepinizin kucağını doldursun, biz hamilelerede hayırlı doğumlar nasip etsinninşallah❤️🙏🏻