gunesveguney Beyus bende aynı durumdayım :( reglime 1 hafta var ve her wc ye gittiğimde peçeteye hafif hafif bazen kahve bazen baya açık pembe leke geliyor.İnşallah devamı gelmez de güzel haberler alırız
Emk5341 Beyus herkeste farklı olabiliyor. Benimki adet döneminden önce olmuştu. Ağrısızdı. İlk gün kahverengi çamur gibiydi. İkinci ve üçüncü gün açık pembe olarak sadece peçeteye sildiğimde geldi. Üç günden fazla sürüyorsa yerleşme kanaması olmuyormuş.
Nuriay Beyus yerleşme kanamadi her kezde ve her gebelikte olmaz misal benim ilk gebeligimde oldu ama 2 cide asla olmadi hic bisey olmadi yani ama ilkde adet gunumdu be kahve kopugu renk bisey geldi geldigini hiss etdim adet oldugumu sandim 2 3 saat sonra kesildi ve normale dondu adet olunca lekelenme nin ardiyca zaten kanama gelir ama yerlesme kanamasi azar azar olar ve adet gelmez
Beyus Aysen1996 çok deişik bi duygu adetime 3 gün var normalde adet mi deilmi onu nasıl ayırt edebilicez
Aysen1996 Beyus internetten araştırdığım kadarıyla ağrısız açık renkli akıntı yerleşme kanaması , benden 3 gündür geliyor bi azaslıyor bi artıyor , adet mi oluyorum bilmiyorum ama ağrım yok