Hanımlar merhaba. 14+1 haftalık gebeyim doktorumun verdiği ilaçları 15 gündür kullanıyorum ama ilaçlar bende yan etki yaptı 1 haftadır ishalle uğraşıyorum bağırsaklarımda sürekli ağrı var doktorumla konuşmak için hastaneyi aradım 2 hafta izinli olduğunu öğrendim konuşamadım hastaneyede gitmeye korkuyorum gebelikte ishali yaşayan var mı