Hanımlar diyelim ki gece gündüz sancı tuttu su geldi vs hastaneye gidicez üstümüze ne giyicez pijama mı. Yani hastaneye nasıl giyinip gitsek rahat olur sonuçta ev haliyle hurra hastaneye koşmak doğru olmaz üst baş bi değişmesi lazım dimi. İlk doğumum olucak yardımcı olur musunuz fikirlerinize ihtiyacım var.