dilansavs Gerçekten bu kabizlik beni öldürecek acil çözüm onerisi olan varsa yazabilir mi disarida çıkamıyorum cok kotu bi haldeyim.
Sevgigursoy dilansavs bende çok yaşadım çok kötü en son duphalac şurup verdi doktorun 2 kere kullandım sonra düzeldim çok şükür yani sıkıntı yaşamadım kabızlıkla birdaha
Canselugr dilansavs bendede var ama bır ya da ıkı gun gıtmesem ucubcu gun gıttıgımde oluyo ama sanırım hemorıd e cevırfı yenı baslamıs napcaz bılmıyorum artık canım
esrams dilansavs ben günde 4 litreye yakın su içiyorum normalde kabızımdır hergün salata yiyorum bunlar bana çok iyi geldi şükür sıkıntı yaşamadım hiç şimdilik sevgiler 🤗
DamlaNur29 dilansavs canım marketten kefir alabilirsin bide activia cok iyi geliyor ikiside probiyotik içeren seyler ben hep activia alırım kabız oldugumda
Yesmckmk O kadar kötü ise gidip bi lavman yaptırmanız iyi olur onun harici dupelac diye bi şurup var gebelikte kabızlık için kullanılıyor
Yesmckmk dilansavs biraz geç fayda ediyor aşırı kabızlıkta 20 mm kadar iç demişti midem almadı küstüm içemedim bende o yüzden ekmek yememeye çalışıyorum kabız olunca direk kanama oluyor bende yırtılma oluyor hemoroid yok ama mecbur dikkat ediyorum
Buluttt123 Kizlar pekmez tüketin bi kaşık şurup niyetine iyi geliyor. Kabizoldugum zamanlar denemediğim şey kalmadi. Bi yaz i okudum pekmez tüketin sabah ac karina yada akşam uyumadan once. Zaten faydalı da. Sonra rahat çıkabildim Insallah sifa olur size de.
Dilaraeymen dilansavs kivide deneyin. Söylemesi ayıp kivinin içindeki siyah noktacıklar baya harekete geçiriyor 😂😂😂
dilansavs Canselugr diger hamileligimde sonlara dogru boyle olmustum bu dfa en basindn boyleyim umarim duzlr