Sym2111 Merhaba 23. Hafta da su fazlalığı yaşayan oldu mu bir problem yaşadınız mı ne gibi önlemler aldınız şeker yüklemesi yaptık şeker çıkmadı
Badembebe Sym2111 giZli şeker olabilir veya insülin direnci olabilir. Su yükselmesi çok tehlikeli yediklerinize çok dikkat edin
Hasderluna Sym2111 benim fazla çıkmıştı 31. Haftaya kadar bu şekilde devam etti şekerim de yoktu yine de karbonhidrat alımını azalttım ve yürüyüşe ağırlık verdim. 31. haftadan beri suyu iyi çıkıyor. Şimdi malum hep evdeyiz yine de olduğum yerde adım atıp hareket ediyorum meraklanmayın dikkat ederseniz hemen düzelir 😊
[silindi] Sym2111 annem seker hastasi oldugu icin seker yukleme yapmadik. Sanki sekerim varmis gibi diyete basladim 12. Haftadan itibaren. Ama bir sure sonra biraktim. Cikolata tatli yiyordum. 25. Haftada kontrolde su fazlaligi cikti. Doktor diyetine ozen goster seker olcumlerini yap dedi. Asiri olmasa da gun icinde bi kasik bal ne bileyim 1 dilim kek yiyorum. Hic tatlisiz da olmuyor hamilesin sonucta can cekiyor. Ama su fazlaligi var dediginden beri de cok tedirginim. Korkuyorum zarari olur mu bebege diye. E simdi malum evdeyiz yuruyus de yapilmiyor. Ne olacak bilemiyorum 🙁
Simgesydn Sym2111 yaşadım şekerde çıkmadı. Karbonhidratlı yiceklerden uzak dur dedi. Paketli gıdalardan aburcubur gibi. Dikkat ettim 1 ay sonra düzeldi.
mmsms benimde suyum fazla 27. haftaya girdim, şekerim yüksek çıkmadı sizin gibi. doktor sadece şekeri azaltmamı tavsiye etti. korkulacak bir şey yok dedi. tabi suyunun ne kadar fazla olduğu önemli.
Sym2111 mmsms benim de çok fazla demedi biraz fazla dedi şeker yoksa sıkıntı yok kontrol edeceğiz dedi nelere dikkat ediyorsunuz acaba
mmsms Sym2111 gün yediğim şekerli şeyleri yarı yarıya azalttım. hala azaltmaya devam ediyorum, kahvaltıda yediğim reçel bal, kek pasta vs bunları sınırlandırdım kendimce.
rkykaraa Sym2111 benimde fazlaydi 31+2 oldum bugun bakti normale dönmeye baskamis ust sinirda normal ama dedi bi problem olur mu dedim yok dedi doğum pozisyonuna girmiş zaten