Merhabalar, 26 haftalık hamileyim. Bugüne kadar gittiğim doktorum bebeğimin çok sağlıklı olduğunu söylerken bugün covid 19 hastalığı dolayısıyla başka bir kadın doğum uzmanına gitmek durumunda kaldım ve kendisi bana bacak uzunluğunun bir hafta geriden geldiğini baş büyüklüğününde önden gittiğini belirtti. Buna benzer bir durum yaşamış birileri var mı? Moralim bozuldu ve kafam çok karıştı.