Papatya_123 Hanımlar 16+1 haftalığım doktorum plasentanın aşağıda olduğunu ve sürekli yatmam gerektiğini söyledi 14. Haftada kahverengi leke 15.haftadada kanamam oldu böyle bi sıkıntı yaşayanlar varmı sanırım yukarı çıkma ihtimali de varmış