Hopmummir Kızlar deli gibi dondurma aşeriyorum ve yiyorum en fazla 2 tane yiyorum üst üstte yediğim zaman bebeğe zararı olur mu ? Aranızda ben gibi aşeren ve yiyen oldu mu bi kaç kişi korkuttu beni içime bi kötü elham geldi
Deletedmom317 Hopmummir ne zararı olabilirki. Eskiler saçmalıyor işte bebk üşür falan cahilce konuşuyorlar
Hopmummir Deletedmom317 evet o kadar kişi dedi ki Yok üşür Yok virüs soğuktan geçiyormuş resmen kurt düştü içime
Deletedmom137 Deletedmom317 öyle deme bende inanmazdım bu duruma bi tanıdığım buz gibi soğuk su içmişti bebek içerde titremiş ve kalbi tam anlamıyla gelişememiş kaybetmişti 😣 dondurma masum tabi dikkat etmek gerek
CananAkdag Hopmummir canım ne zararı olcak korkma en fazla sana olur boğazın şişer falan ben hamileliğimin 3. Ayından beri dondurma aşeriyorum ama yemedim daha malesef okadar çabuk hasta olabiliyorum ki korkudan hala yiyemedim 7 aylık olduk herhaşde mayıs gibi falan yerim 😂😂😂
Selalee22 Hopmummir bende şubat ayinda antepte karın altinda dondurma yiyodm kardesimde aman at artik elinden üşümüyormusun diye geliyodu peşimden 😂😂
EmineTavan Hopmummir ben de buz çok yiyordum benim üstün zekalı eltim buz yeme bebek felç geçirir anlamazsın dedi tabi içime Bi kurt düştü doktoruma söyledim eltin rssmen dalga geçmiş senle diyip tiiye aldı 😂 ilk gebeliğimde çok sık dondurma tüketiyordum ardından ılık su içiyordum hiç bi şeycik olmadı bebeğe Bi şry olmaz da sen boğazlarını üşütmemeye çalış malum hastanelerin durumu gidemezsin ilaç da kullanamazsın
Hopmummir EmineTavan hemen su içiyorum kendimede çok dikkat ediyorum Allah korusu. Bebeğe bişey olmasında ay içim rahatladı valla çok sağolun 😘
Bihem Hopmummir Dondurma yiyince üşürse çorba içince de yanar mı ki 🤔😂 Tek zararı bence doğal olmaması, doğal dondurma bulursanız daha iyi olur, katkı maddeleri çok oluyor maalesef 🙁 yoksa dondurmadan zarar gelmez 😆 Afiyet şifa olsun
Hopmummir Bihem çocuk içerde üşür deyince ilk bende öle dedim çay içincede yanar o zaman 😂😂 şansımıza açık dondurmada bulamıyoruz heryer kapalı Algida alıyorum ama sağol canım 😂