Yenianne_ Kızlar benim ilk gebeligim 16.haftadan itibaren seyirme olarak hissediyordum simdi 17+2 yim pıt pıt atıyor minik minik fakat 2-3 gündür hissetmiyorum bu durumda korkmalı mıyım annem hergün hissetmeyi bekleme kızım daha küçük dedi üzülüyorum hissetmediğim de😞
Blackkcat Yenianne_ tabii ki de korkmamalısın canım,bende 16.haftada hissetmeye başladım bazen 2gün hissetmediğim oldu gittikçe daha da hissedeceksin,3.hamileliğim bende 18haftalık oldum yani bitti 18,sanki dünden beri daha çok hissediyorum🥰
Mihray Merak etme canım biraz daha büyüsün seni yerinden hoplatacak öyle bir hissedeceksin ki 😅 o pıt pıt şeklindeyken sürekli hergün hissedilmiyor zaten. Büyükçe hergün hissetmeye başlıyorsun.