Alydemir Arkadaşlar mam emzik kullanan var mı ? Plıhılıps aventten farkı var mı hangisi daha iyidir ?
Rafet-0810-16 Alydemir ilk basta düz emzik yani avent düz olan 1 yasindan sonrada damaklı emzik agiz yapisi bozulmasin diye oglumda oyle kullandim 😊
Alydemir Mugesen2303 özellikleri iyi mi meme ucuna en yakın olanı al diyorlar avent öyleymiş bu nasıl
Alydemir Bahar14 ama meme ucuna en yakın dedikleri için ikisinden biri dedim . Ama sizin söylediğiniz markaya da bakacam
Saryamom Bin doğal kauçuk olduğu için emdikçe meme şişiyor her ay yenisi alınması gerekiyor oyüzden baya maliyetli