Alyadua17 onu ben biraz araştırdım da. Kadının biri hamileymiş uzun saçları varmış. Saçlarını kesmek istemiş. Kocası da saçlarını seviyormus kesmesini istememis. Hamilelikte saç kesilince çocuğun ömrü kısalır mis demiş. Kardeşim kestirmisti hamileyken. Ben öncesinde kestirdigim için gerek duymadim. Bide şu açıdan düşünün. Bizim bu hurafelerin hiç birinden yabancıların haberi olmuyor. Öyle birşey olsa onların çocuklarına olması gerekmez mi en başta. Ben böyle saçma şeylerde hep öyle kiyasliyorum. Zamanında herkes sevmediği istemediği şeylere böyle çözüm bulmuş hemen uydurmuslar