Cidden bunu hesaplayamıyor muyuz? Arkadaşlar çok özür dilerim ama burayı o kadar gereksiz kullanıyoruz ki, bazen önemli konuları kaçıran arkadaşlarımız olabiliyor. Lütfen daha duyarlı olalım, gerekli olmadıkça sırf muhabbet olsun diye başlık atmayalım. Şahsi fikrim bu yönde. Çok özür diliyorhm gerçekten kırmak amacında değilim. Ama bir çoğumuz çalışan anne/anne adaylarıyız ve iş aralarında bakmaya fırsat bile bulamıyoruz, mesajları okumak için eve gelmeyi bekliyoruz. Lütfen kusura bakmayın, duyarlı olmaya davet ediyorum.