Biz de 27+3’üz. Doktorumla telefonda konuştuğumda aylık kontrollerin asla ihmal edilmemesi gerektiğini, çok önemli olduğunu söyledi. Muayene sonrası kontrol hakkı oluyor özel hastanelerde,, belki aynı ay içerisinde tekrar kontrol gereksiz olabilir ama muayene önemli. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼Sağlıcakla alalım inşallah kucağımıza.. 🙋🏻♀️