mmylmz Ezgiakisik ama en dogru sonuç kan mecbur vereceksın değereın ıcın ıdrar testınde hamıle çıktın dıye degerını hıcmı görmeyeceksın :)
minikmucizem1_ Ezgiakisik benimde yumurtlamanin 10. Günü testim böyleydi canm sonradan koyulaşti tebrikler 👏
Edanur5558 Ezgiakisik benimde testim böyleydi çizgi varla yok arasıydı gidip kan vermiştim umutlanmim boşa diye çok şükür 5. Ayımıza giricez teste göre gebelik var ama isterseniz birde kan verin baktırın❤