Zehra10 şöyle düşün ; 9 ay karnında taşıyorsun ve 1 gün sadace acı çekeceksin bağıracaksın sonra hoppp her şey bitmiş. Sadace saatler belkide sonra o rahatlığı düşün. 9 ay karnında taşımışsın doğumdan daha zor o 9 ay. Sadace 1 gün daha çekeceksin öyle düşün hemen bitecek evet belkide çok sancımız olacak ama dünyaya çok güzel bir şey getireceksin onun için değmez mi? Ama belkide sezeryan olacaksın bebek dönmeyecek, 41 hafta olacak gelmeyecek her şet olabilir. O yüzden bence o zamana kadar hiç düşünme yeter ki bebeklerimiz 38 haftasına kadar sağsalim gelsinler ondan sonra beni 10 parçaya ayırıp tekrar birleştirseler umrumda olmaz bebeğim zamanında gelsin diyorum sadace.