Selam arkadaşlar bugün 40+1 olduk doktor bebegin suyu azalmış sezeryan yapalım dedi 2 cm acikligim var ama sancim yok. Suniyle normal doğum olmazmi dedim deneyelim dedi yarın suni verilecek açılma olmazsa sezeryan olucam. Merak ettiğim aranızda suyu azalıp suniyle normal doğum yapan var mı? Çok istiyordum normal doğum 😔