Kızlar ben 29. Haftayı yarıladım . İznim mayıs ortası gibiydi ama okullar açılmayacak gibi duruyor . Doğum izni raporu almama gerek var mı ? Malum evden uzaktan online eğitim yapıyoruz . Doğum günü gelene kadar evde derslere devam edebilirim . Bu durumda rapor almaya bunu okul idaresine işletmeye gerek var mı ? Kolejde çalışıyorum buarada devlette değiş