Kızlar merhaba 17+6yım. az önce birden kalbim hızlı çarpmaya başladı sanki kendimi dinledikçe daha da arttı. Gittikçe arttı. Sonra ölçeyim dedim tansiyon aletiyle önce 124 çıktı biraz daha heyecanlandım bir daha ölçtüm 130 çıktı. Tansiyonum normal onda sıkıntı yok ama nabız çok yükselmiş. Hiç böyle olmazdı. Panik atağım da var hemen panik oluyorum ben ama çok korktum ya bebeğime bir şey olmuş mudur? Şimdi ölçtüm 105 olmuş ama hala panik halindeyim