Miniminti Merhaba hanimlar ben 22+1 hamileyim.gecen hafta ayrıntılı ultrasona girdim bir ay hastane derdim olmaz kafam rahat diye düşünürken şeker yüklemesi testi geldi aklima hangi haftalarda yapılıyor biliyor musunuz yani 1 ay sonra gitsem gec mi olur
Gzd0627 Ayin 1inde randevum var 25+5 haftalik hamileyim acaba gitmesem daha ne kadar haftaya gecerli oluyor ki seker yüklemesi hastaneye gitmeye korkuyorum