Merhaba sevgili gebeler allahın izniyle bir oğlum olucak adını Tuğrul diye karar verdik ama özellike kendi babam öğrendiği andan beri çok karşı çıktı. Biz eşimle birlikte sevmiştik. Eşimin ailesi de kabullendi pek birşey demedi. Arkadaşlarımız da sevdi güzel dedi ama sadece keşke Ğ li bir isim seçmeseydiniz diyenler de oldu. Anlamı çok güzel değil yırtıcı bir çeşit kuşmuş. Ama bizim bu ismi seçmemizdeki en önemli sebep bizim isimlerimizle uyumlu bulmamız. Eşimin adı Uğur benim adım Nur çünkü. Tuğrul da uyumlu olur dedik. Ama babam bir hayli karşı çıktı. Güzel bir çağraşım yapmıyormuş ondan tuğrul isminde sevmediği kişiler varmış. Tam tersi benim de hiç Tuğrul diye bir tanıdığım yok 😁 bu arada oğlumuza koyacağımız ismin kesinlikle siyasi kimlik belirtmesini istemiyoruz. Deniz ve ya Alparslan gibi. Sizce Tuğrul siyasi kimlik belirten bir isim mi ? Yani sizde öyle bir algı oluşturdu mu ? Fikirlerinize ihtiyacım var bu konularda ☺️