Bugün tam 38+5 günlüğüz ama bebek 2 haftadır az gelişiyor bugün kilosu 3100 gr tabiki cihazlar tahmini sayıyı veriyor gelişimi 2 haftada geriden gelmiş diyor bu durumu yaşayan var mı bebek artık büyümüyor dedi doktorum ama başka sıkınttısı yok sizce normal midir daha önceki haftalarımızda böyle bir sıkıntımız olmadı sadece 2 haftadır pek kilo almadı