Angelada aradım doktorumu şimdi normal dedi fazla değil arada oluyor 1 dakika bile sürmüyor dinlenince uzanınca geçiyor hemen şiddetli değil, eğer dayanamıcak kadar ağrın olursa ve hiç geçmezse kanama eşlik ederse öyle gel dedi doktor şükür iyiyim öyle belirtiler yok