Merhaba anneler bugün kalp çarpıntısı şikayetiyle aile hekimine gittim bebeğimin kalp atışına bakıldı 24+4 haftalığız bu arada. Ve kalp atışı yüksek çıktı hemşire her ihtimale karşı bir dakika bekledi ve normale indi dinlen geçmezse dahiliye dedi böyle bir durum yaşayan varmı normalmidir çok korkuyorum nolur yardım edin