Ah aynı şey bende de var 11+3 4.haftadan sonra çok kötü olmaya başladım doktorum ilaç verdi ama kullanman taraftarı değilim dedi hiç kullanmadım kendi yaptığım yemeği yiyemiyorum mutfağa giremiyorum mesela kötü geçiyor bu haftalarda biraz rahatladım ama bugün yine çok kötü sabahtandır 4 kere felan oldu karnım acıyo artık sabredicez artık bide ayran veya kraker ye 😔