GulcanYvz Kızlar ben Türk kahvesiyle dibek kahvesini karıştırıp yapıyordum hamilelikte 1 fincan Türk kahvesi iyimiş ama dibeği bilmiyorum sizlere sorayım dedim hiç sordunuz mu doktora
Alyami GulcanYvz her türlü kahveyi içiyorum yani hergün farklı farklı 2 fincanı geçmiyorum ve şekersiz içtigim için bi sorun yok zaten doktorda fazlası zarar dedi bu arada 34 haftalıgm başından beri içiyorum ki en sevdiğim dibek kahvesi 🥰🥰🥰
GulcanYvz Alyami ay nasıl rahatladım bende çok seviyorum ama içemiyordum hamilelikten önce içiyordum şekersiz şimdi bırakmıştım 16 hafta olduk artık az az içeyim 🤭teşekkürler sağlıcakla kavuşun inş az kalmış 🤗
Alyami GulcanYvz amin sizde inşallah ☺ benim aksime eltim kahve delisi hergün 3-4 kupayı geçerdi hamilelik boyunca doğum yapalı 3 ay oldu çok şükür hiç bir skntı da olmadı ☺