Kızlar merhaba herkese geçen hafta salı günü rahim flmi çektirdim sağ tüp kapalı sol tüp açıldı dedi doktorum ve perşembe gelmemi istedi gittim Alttan muamelesiyle soldan yumurtan gelişiyor dedi 2 günde bir çağırdı ve 18 mm oldu pazartesi gel dedi ve bu sürede değerlendirin dedi gün aşırı saat vererek pazartesi gel dedi gittim ve bana 26 mm olmuş ve çatlamamış dedi artık çatlamaz dedi bir dahaki ay adetin 5.6 değerlendir gel dedi tekrar bi yumurta takibi yapıcakmış sizce 26 mm artık çatlamaz mi kızlar bir de çatlayan oldu mu hiç aranızda çok yoruldum artık 😢