Eşim anlaşmalı olarak işten ayrılmayı düşünüyor ancak çalıştığı yer sigortasini farklı şirketler üzerinden yatiriyordu ve ocaktan itibaren de yarım yatıyor bu durumda işten çıkarılsa işsizlik maaşı alabilir mi 600gun prim şartını sağlıyor ancak son 120 gün aralıksız sigortali değil yarım yattığı için. Bilen var mı hiçbir yerden bilgi alamıyoruz