Fatmatok38 bende fakulteye gitmeyi dusunmustum bu ikinci gebeligim ilki sezaryen ikincide sezaryen odalar kalabalik oluyo fakultede diye vazgectim. Ilkinde dogumevinde dort kisilik odada yatinca cok sikintiliydi gelen gidenin haddi hesabi olmuyodu. Gerci on sene oldu simdi nasil bilmem. Saglikla kucaginiza alirsiniz insallah bebisinizi🤗