Serpil_27 Kızlar mide bulantısı için prilam vermişti doktor 2 tane aynı anda iç dedi galiba bana 2 tane kullanan varmı..
Hayalanne Serpil_27 evet ben gece yatarken iki tane kullandım azaldığını farkedincede birer tane kullandım 20hafdada bulantılarım bitmişti sukur
elvan_ylmz Serpil_27 evet bende gece uyumadan önce 2 tane ıcıyodum, 5 buçuk -6 ayıma kadar prılam kullandım sonra bagımlısı olmamak ıcın bıraktım .. suanda da mıdemde yanma ekşime oluyo onun ıcınde naneli şeker yıyorum