Benmbebegm geçmiş olsun, korkma canım benim ilaçları gebeliğe göre ayarlıyoruz kadın dogum doktorunun da onayı varsa sorun yok, 3.trimestrda erken doğum riski oldugu için işlem yapılması sakıncalı ancak eski röntgenin vs varsa duruma göre (eğer kanal tedavili değilse) dişlerinin sinirleri alınarak çok çok kötüysen rahatlatılabilir, görmeden net konuşamıyorum. İlaçlarını düzenli kullan, doguma kadar sabret derim, çok kötüyse de diş hekimine git tekrar en uygun tedaviyi yapacaklardır ☺️