Hanımlar merhaba, tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım şükür 6+4 teyim. Bir sürü ilaç kullanıyorum hala ve bunlardan biri de crinone jel yalnız ilacın etkisi mi başka bir problem mi bilmiyorum iç çamaşırımın ıslandığını görüyorm farkında bile değilim. İlaç olsa diyorum rengi beyaz belli olur şeffaf olduğunu ve su gibi olduğunu düşünüyorum.çünkü iç çamaşırımda leke yok sadece ıslak. İdrar kaçırma desem o da değil. Kafam karıştı aynı durumda olan var mı acaba?