Cinsiyet için kesinlikle acele etmeyin. Hatta doktorunuz mümkünse tahmin bile yapmasın. Bize 11. Haftadan itibaren surekli farklı cinsiyet söylendi. Bi kiz bi erkek. 16, haftada kesin ogrendikki erkekmis. Birdaha hamile kalsam doktora kesinlikle cinsiyetle ilgili bişey soylemeyin derim 16. Haftaya kadar.