Zeyzeyka Ecemyldz kuzenimin eşi doğum yaptı 2 ay olcak doktor adını hatırlamıyorum ama doktora çok dua ediyordu riskli gebelikti zaten çok memnundu kendisi
Rabianurr Ecemyldz Hale hanıma gidiyorum gayette memnunum çok tatlı baya ilgili bir doktor ama tercih ederseniz randevusuz gitmeyin yoğun oluyor birde normal doğum taraftarı o yönden de içim çok rahat
Zehra321 Ecemyldz memnundum ilk doğumum ilk gün çok acı cektim ama Suan çok iyiyim. Bebeğim yoğun bakımda sadece o yönden kötüyüm
Rabianurr Ecemyldz 135 tl muayene 35 tl nst 2850 normal doğum 3350 zorunlu sezeryan Sen kaç haftalıksın canım
Zehra321 Malikefe3461 Koray beydi. Gayet iyi geçti spinal oldum o yüzden +500 daha ödedim. Eşimin iş yeri anlaşmalı olduğu için 3100 ödedim toplamında. İçinde bebek albümü ufak bi kapı süsü ve ilk kontrollerimiz dahil