arzu_glyprk Lütfen tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz. Tansiyon yüksek çıkıyor idrarda belki doğumu başlatabiliriz diyorlar. 38+4
Gulbeyazk Herkes zor olduğunu söylüyor ama aslında sancilar siklastigi için zor geliyor normal şancı gibi gide gide artiyor