Eylul-Ada2020 3100 ödedim ama eşimin iş yeri %20 anlaşmalı olduğu için az ödedim biraz daha. Spinal olduğu için +500 daha verdim bide. Koray ÖZBAY doktorum . Çok çok memnunum yüzyılın en iyi doktoru bence ☺️ Araştırın zaten anlarsınız.. Bir gece kaldım ertesi günü taburcu oldum ama bebeğimi yoğun bakıma aldılar kanında enfeksiyon çıktı. Ama ben ilk doğumum olduğu için sanırım ilk günü çok acı cektim ilk yürümede falan