Hyryshn Bugün doktor bebeğin böbreklerin de 3 milim genişleme var dedi. Öyle olup geçen var mı arkadaşlar? 16 haftalık hamileyim
Bgmbgm Hyryshn erkek çocuklarda oluo cnm genelde benim ilk gebelikte söylemişti doktor çişini yaparsa doğunca sorun yok dedi doğar doğmaz yapmıştı zaten skinti olmadı yani
Hyryshn Evet erkek benim de çok korkulacak bişey değil ama takip edeceğiz dedi. Yine de tedirgin oldum