Elif1ekim Hayır yanlış düşünmüyorum hayırdır tatlım sen doktormusun? Bi insan herşeye evet dememeli evet hamileyiz can taşıyoruz herşey onların sağlığı içinse her tetiği yapıcaz diye bi anlaşma imzalamadık.Hamile kalmadan önce şeker yoktu bende şimdide yoktur gereksiz ilaçlar içipte bebeğime tattırmak istemiyorum,önceden böyle şeyler mi varmı annelerimiz vitamin içip şeker yüklemesimi yaptı sanki çok şükür sağlığımız yerinde,biraz özgüven kendin sağlıklı besleniyorsan sporunu yapıyorsan herkes kendi doktoru olucak ben kendime doktorum,aylık muayene mi oluyorum tabiki.YApana engel olmuyoruz burda zaten