Merhaba kızlar bugün diğer günlerden çok farklı uyandım normalde de kasılmam oluyordu zaten ama ağrısız sadece baskıyla oluyodu bugün dr yine var sanki düzenli ve kasılma olduğu zmaan aynı zamanda kasıklarımdan bacaklarıma vajınama doğru vuran bi ağrı oluyo kasılma geçince o ağrı da geciyo sizce doğum sancısı mi bu 🤷♀️