Deno Kızlar 37 haftadayım şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum kayınvalidem yanımda ancak kronik astım hastası hastaneye gelemiyor sadece eşim var erkekleri refakatçi olarak kabul etmiyorlar mı başka kimsem yok bunu nasıl öğtenebilirim
Gamzee00 Deno dün oradaydım hiç kimseyi almıyolar tek başınasınız sürecin başından sonuna kadar ne yazıkki şuan 35 haftadayım doktorum eğer bu virüs olayı çok büyürse burada doğum olamayacağını bile söyledi
Deno Yumiyum normalde orda takipli değilim ama orda dosya açtırmıştım ne olur ne olmaz diye Esma Sarıkaya gittim
AATozarr Deno Bu süreçte hiç bir şekilde almıyorlar 11 gün önce doğum yaptım sezeryanla onda bile almadılar tek başınasın malesef
Gamzee00 medine_altntss22 bilmiyorum canım doktor bana alternatif bi hastane bul her ihtimale karşı dedi çok üzüldüm o öyle diyince çünkü ordada virüsten dolayı tedavi görenler varmış sayıda gittikçe artıyor zaten
Gamzee00 Deno bilmiyorum canım doktor bana alternatif bi hastane bul her ihtimale karşı dedi çok üzüldüm o öyle diyince
Deno Gamzee00 biz hamileleri düşünen yok gerçekten hamilelerle ilgili hiçbir Açıklama yapılmıyor acaba hepimiz bimere cimere mi yazsak
Gamzee00 Deno keçiören eğitim araştırma yada 100 yıl hastanesinde yapıcam ora olmazsa alırlar mecbur alacaklar ama şuan devam ediliyo yani yanlış bilgi vermeyim sizde üzülmeyin ama her ihtimale karşı gine bi hastane elde dursun nolur nolmazz
Gamzee00 Zelss şuan kabul ediyor canım ilerleyen zamanlar belki olmayabilir eğer bu virüs vakası artarsa ama belki dedi her duruma hazırlıklı olmamı söyledi