vuslat2611 Kızlar bu isim işi ne zormuş yaa. İçime sinmeden kabullenemiyorum. Ama hiç birşeye karar da veremiyorum☺️
Yasemin00 Ozgemak Benim oglumun adı efe 😊efe,ler çok agrasifler ve hemde dugusallar romantikler😍 oglum 12 yaşında hep o hatırlar özel günlerimizi eşimle umarım sizde koymayı düşünüyormuşsunuz oglunuza efe ismini romatik ,agrasif ve duygusal bir çocuk olcak 😁
Yasemin00 Ozgemak yaramaz degildi.çok şükür hiç yapamadı ama çabuk sıkılan bir karakter belkide burcundan dolayıdır ikizler burcu kendileri 😊şuan 12 yaşında halada sakin nayıf ve evcilmen bir çocuktur.
Bezelyeveannesi vuslat2611 biz aras koyucaz ama yanina ikinci bir isim koysak mi koymasak mi karar veremiyoruz 😊