Smskr0000 Merhaba kızlar bazen karnıma bir agdı giriyor adet agrısı gibi sızlıyor ve bir kaç dakika sonra geçiyor geceleri uyurken daha çok olup uykumdan uyandırıyor bu dönemlerde normalmi sizce
Sxbmd Smskr0000 bende 7 haftalığım.Şimdiye kadar bende de adet ağrısı gibi ağrı oluyodu,bir dakikadan geçiyodu hareket edince,ayağa kalkınca.Şiddetli ve uzunsüreli değilse,akıntın yoksa korkma
Snszasla Smskr0000 bende 6+3 bendede oluyor canım aynısı normal galiba önceki zamanlara göre çok agrısı olmamada adet agrısı ara ara giriyor
emel3635 Merhabalar ben de 6+6 dayım ve öğrendiğim ilk zamandan beri var diyebilirim bu ağrılar. Düşük tehlikesi var bide benim ama doktor yine de ağrıların normal olduğunu rahimin büyüdüğünü hamilelik süresince devam edebileceğini söyledi