Nesizade05 Merhaba hanımlar 27. Haftama girdim sanki Karnın büyütüyormuş hep aynı büyüklükte kaldı gibime geliyor hele happymom da görüyorum bazı anne adaylarının karnı maşallah benim niye böyle değil diye düşünüyorum 😔
Ebru-isil 34+4 deyim benim de çok karnım yok diğer hamilelere göre iç hazne geniş o yüzden çok cıkıntı yok şanslıyım ☺️