Merhaba kızlar adet günümü 5 gün geçti test yapmaya korkuyorum hep yapıyorum negatif oluyor şimdi beklemedeyim ama sol kasığımda ara ara tatlı bir hareketlilik mi desem ağrı mı desem öyle bir şey var tecrübelerine sığınıyorum acaba hamilemiyim ondan mı bu programa göre4+4 günlük gebelik gözüküyor 🥰