Omerve19 Merhaba. Ben suan 4+6 günlük hamileyim. Gebeligimi birkac gun once öğrendim. Şuan ishalim ve buna bagli cok fazla karin agrim var. Boyle bir durum yasayan var mi acaba bu normal bir durum mu? Lutfen yardimci olur musunuz cok tedirginim
Bsratasan42 Omerve19 yinede doktorunla bir görüş derim kuzm ne olur ne olmaz insanlık hali korkma eger ulaşabilecegin bi doktorsa telefondan yaz derim
Wonderanne Omerve19 normal olabilir çünkü bende 23+1im 2 3 haftadır ishal gibiyim mevsim geçişleri olabilir vücudunun alışma süresi olabilir ama yine de doktoruna danis
Naz1988 Omerve19 Bendede oldu canım 18 haftalıkken 2 gun surdu hatta gece tuvaletten cıkamadım muz ye yedıkkerine dıkkat et ben öyle yaptım gecti hamılelıkte kabızlıkta ısalde normalmiş ama uzun surerse doktora git
Omerve19 Doktorum telefonda enfeksiyon olabilir dedi ama hastaneye gitmeye de korkuyorum bu durumda bunu yasayan var mi acaba hic ?
Omerve19 Wonderanne biraz arastirdigimda da hep normal yaziyor ama bilemedim yeme icme aliskanligim degisti birkac gundur ondan sanirim doktorum ozel hastanede oldugu icin mi acaba her seye gel diyor onu da bilemedim
Omerve19 Naren1 enfeksiyon falan yok degil mi doktorum hemen enfeksiyon olabilir gel dedi ama yeme icme aliskanligimjz degisti sonucta vücut tepki veriyor olamaz mi
Wonderanne Omerve19 ilk zamanlar süreç yavaş ilerlediği içindir belki de kese görünecek mi içi dolu mu kalp atışı var mı bunlar hep birer hafta ara ile olan şeyler olduğu icindit
Naren1 Omerve19 5. Haftamda vardı ilaç kullandım doktorum normal dedi şükür bi sıkıntım yok enfeksiyon için. Hamileliğin getirmiş olduğu durumlar var baya yordu beni yemek yemeği özledim
Omerve19 Wonderanne keseyi iki gun once gördük iki hafta sonrasi icin de randevu verdi bilemiyorum virusten dolayi hastaneye gitmek de istemiyorum sasirdim kaldim
Wonderanne Omerve19 git bence ilk haftalar önemli boş gebelik mi kalp atışı var mı bebek oluşmuş mu bakılmalı
Omerve19 Naren1 Allah sabir versin gerçekten hem cok heyecanli hem de cok zor bir durummus. Her seyden panik yapiyorum ne olacak boyle bilmiyorum
Naren1 Omerve19 benim gibi ilk gebelik galiba 🥰 benim kadar panik değilsindir bi yerim mi ağrıYo Aman Allahım kesin ölümcül bişey😅Rabbim sağlıkla kucağımıza Almayı nasip etsin bebek eşyalarına bakınca unutuyorum
Omerve19 Naren1 kesinlikle ayni sekilde panigim 😂😂 evet ilk gebeligim ve surekli kendimi dinliyorum cildirmak üzereyim nasil gececek bu 9 ay 😀
Naren1 Omerve19 😅 sakın olmaya çalışalım diycemde olmuyor benim gibi bebek eşyalarına bak bi nebze rahatlıyorum
Omerve19 Naren1 sürekli bebek kiyafetleri bakiyorum zaten demek ki yalniz degilmisim ilk gebelik oldugu icin sanırım bir de öncesinde boyle panik bir insan oldugum icin simdi daha da artti tabiki 😂
Omerve19 Naz1988 ben de hep oyle okudum internette canim ama iste doktor beni tedirgin etti biraz yoksa iyi gibiyim aslinda yani yediklerim degisti ondan da olabilir diye dusunuyorum bir de ceviz yedim iki gundur o da olabilir diyor annem ama bakalim
nurcakir58 Omerve19 benimde var bı kaç gündür karnım agriyo geçen ishaldim doktir dedi iki gün sürerse gel dedi allahdan bitti muz patates falan yedim
Omerve19 nurcakir58 benim daha bugun oldu sadece bakalim insallah geçer benim doktorum hemen gel dedi ondan endiselendim biraz ogleden sonra yine de bi kontrole gidecegim bakalim
MelikeAkin Omerve19 patates haslamasi yap kendine tuzla ye. Hem mideni bastirsin hemde ishalini gecirsin. Folik asit kullanmaya basladiysan onun alisma donemlerindede oyle oluyor bebek yeni yeni yerlestiginden sindirim sistemide bozulabiliyor. Baktin biraz daha iyisin bikac saat snra muz ye hem tok tutar hem bulanti yapmaz
Omerve19 MelikeAkin folik asite yeni basladim iki gun oldu sanirim o yuzden oluyor. Cok icim rahatladii canim cok tesekkur ederim. Zaten yeni basladi ve suan daha iyi gibiyim cok şükür insallah biter bir an once bu ishal